Hopp over seksjon - Til hovedinnhold - Topp
Humor & Lønnsomhet / HumanEffect
Besøksadresse: Sinsenveien 9, 0502 OSLO
Postadresse: Postboks 6648 Rodeløkka, 0502 OSLO
Telefon: 9508 1390
Bransje: Bedriftsrådgivning, Coaching, Utdanning og kurs
Nettside: www.humaneffect.no
E-post: posten@humaneffect.no
Firmabeskrivelse
BEGEISTRING SOM KONKURRANSEFORTRINN
Jon Morten Melhus i Humor & Lønnsomhet og Morten Eriksen-Deinoff i HumanEffect as har utviklet et program for å hjelpe virksomheter i privat og offentlig sektor å innføre begeistring som konkurransefortrinn hos ledere og medarbeidere. Fordelene er åpenbare: Begeistrede medarbeidere yter mer og jobber mer effektivt, er mer lojale, tåler motgang bedre, er mer oppfinnsomme ? og har det mer moro på jobben. Begeistring smitter til kolleger og kunder/brukere.
Virksomhetene med de mest begeistrede medarbeiderne beholder talentene lenger og tiltrekker seg lettere nye talenter, i en tid hvor de dyktigste medarbeiderne kan velge og vrake hvor de vil jobbe.
Hvor betydningsfullt er begeistring som konkurransefortrinn?
Som medarbeidere vil vi vil gjerne jobbe i den virksomheten der vårt talent blir brukt, der vi blir inkludert og der vi føler jobbglede. Som kunde velger vi den mest engasjerte og hyggeligste tilbyderen fremfor den som ikke får fram noen følelser i oss ? gitt at produkter og tilbud er noenlunde likt. Begeistring smitter og begeistring selger.
Om oss:
Jon Morten i Humor & Lønnsomhet er rådgiver og forfatter av bøkene "Latterlig Lønnsomt", "Begeistring", "Lure Ledere"og ?Riktig rektor? og er en av Norges mest benyttede foredragsholdere, med fokus på begeistring og begeistringsledelse (se www.begeistring.no) . Morten har gjennom 25 år utviklet og gjennomført lederutviklingsprogrammer, strategiprosesser og medarbeiderutvikling for selskaper som Narvesen, Denja Rieber og Søn, General Motors Europa/Opel Norge,Dooria, Mills, Telenor, Nordisk Ministerråd, DNT. (se www.humaneffect.no).
Vår spesialkompetanse:
På møteforum treffer du vår kompetanse innen konseptene: * Begeistring som konkurransefortrinn - begeistringsledelse * Lederutvikling * Kommunikasjon og samhandling * Robuste strategiprosesser for å møte ulike framtids-scenarier
Våre målgrupper:
Våre kunder er: Virksomheter i endring eller endret konkurranse, min. 10 ansatte, ingen maks. Norge, Skandinavia, Ledere, fagpersonell, medarbeidere Individer, gruppe-/avdelinger, bedrift, konsern
Selskapet har deltatt på følgende forum: Møteforum Romerike 29. september 2011 | Møteforum Drammen 15. november 2011