Søk blant bedrifter som har deltatt på Møteforum Vis bransjer

Søk

Til toppen av siden

Hopp over seksjon - Til hovedinnhold - Topp

Loyalty AS

Adresse: Sandakerveien 24d Inngang F 2, 0473 Oslo
Telefon: 21 63 18 88

Bransje: Callsentertjenester

Nettside: www.loyalty.no
E-post: post@loyalty.no

Firmabeskrivelse

Loyalty er spesialister i et bredt tjenestespekter innenfor telemarketing (TM). Sammen med våre kunder finner vi konsepter og løsninger som effektivt gir de beste salgsresultater og lojale kunder. Med slagordet «kvalitet varer» bygger vi varige kundeforhold gjennom trygge prosesser og rutiner.

Vi er i dag over 100 dyktige ansatte i et profesjonelt miljø som har spesialisert oss på Møtebooking, Nysalg B2B, Kundepleie, Kundeservice, Antichurn og Winback.

Våre største kunder er Telenor, Egmont Publeshing og Hafslund.

Vår spesialkompetanse:

MØTEBOOKING : Møtebooking er et eget fag. Loyalty er eksperter på å fylle selgernes kalendere med hensiktsmessige og kvalitetssikrede møter. Loyalty har stor erfaring med å kontakte både små og store bedrifter og formidle deres budskap til potensielle nye kunder. Våre systemer gjør også at de som ikke ønsker et møte direkte ? følges opp til rett tidspunkt ved neste henvendelse. Loyalty jobber med lange kunderelasjoner der vi sikrer at dere får ut mest mulig av hver samtale.

Selskapet har deltatt på følgende forum: Møteforum Oslo 26. mai 2014 | Møteforum Romerike 23. september 2014 | Møteforum Oslo 11. mars 2015

Topp